MPR 2002 KERAMAT DAN MERDEKA »

MENGANGKASAKAN

MANTAN MPR 2002

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

"Maka bertasbihlah dengan memuji Tuhanmu dan jadilah engkau diantara orang yang bersujud yakni solat.Dan sembahlah Tuhanmu sampai yakin (ajal) datang kepadamu." Al-Hijr : 98-99


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

PERHATIAN!!!
Email penulis joharibrave di yahoo mail tidak lagi digunakan berikutan di senarai sebagai spam.Kepada mereka yang ingin berbicara silakan di sengkuangmerah@yahoo.com

Kepada mereka yang minat dan ingin mengetahui perihal spiritual dan paranormal sila layari dan menjadi member di Forum Paranormal Malaysia

Bagaimana untuk memartabatkan Mantan Minggu Penulis Remaja

Friday, December 7, 2007

DUGAAN BAHAGIAN 2

Setelah puas mencuba akhirnya id yahoo aku memang sudah di Hack oleh orang yang tidak bertanggungjawab.Atas nasihat rakan dan teman aku setuju laa untuk low profile dalam apa yang aku buat kat dunia siber ni..hehe

Aku bukannye terror sangat dalam dunia siber ni tapi mungkin ada beberapa faktor maka ada beberapa pihak yang kurang senang dengan apa yang aku buat.So untuk elakkan perkara itu berlaku maka diorang hack laa id yahoo aku supaya secara psikologi melemahkan semangat aku.

Aku sedar email aku ada banyak maklumat penting tetapi yer laa kekadang tempat yang kita rasa selamat sebenarnya itu laa yang paling tak selamat.So aku takkan give up dengan apa yg aku buat.Aku teruskan jugak tanpa perlu rasa gusar.Pada mereka yang terus nak hack menerusi dunia siber silakan...

Pun begitu aku bersyukur aku dapat selamatkan beberapa member list Y.M aku dan yang tak dapat diselamatkan sudah tentulah maklumat di email yahoo aku tu.So aku harap perkara ini akan normal balik tak lama lagi.

So lepas ni aku akan lebih berhati-hati dan akan buat 'pendua email' supaya apa apa maklumat ada backup.Setakat ini jer lah,aku yakin apa yang aku buat.Dan aku yakin dengan apa yang org yakin apa aku boleh buat.

Pada mereka yang hack id yahoo/email aku tu silakan bergembira dengan kejayaan anda tetapi anda silap sekiranya merasakan aku telah tewas.hehe...

"Never say no until i meet my success..."

0 komen anda: