MPR 2002 KERAMAT DAN MERDEKA »

MENGANGKASAKAN

MANTAN MPR 2002

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

"Maka bertasbihlah dengan memuji Tuhanmu dan jadilah engkau diantara orang yang bersujud yakni solat.Dan sembahlah Tuhanmu sampai yakin (ajal) datang kepadamu." Al-Hijr : 98-99


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

PERHATIAN!!!
Email penulis joharibrave di yahoo mail tidak lagi digunakan berikutan di senarai sebagai spam.Kepada mereka yang ingin berbicara silakan di sengkuangmerah@yahoo.com

Kepada mereka yang minat dan ingin mengetahui perihal spiritual dan paranormal sila layari dan menjadi member di Forum Paranormal Malaysia

Bagaimana untuk memartabatkan Mantan Minggu Penulis Remaja

Sunday, December 16, 2007

ILMU PEMBUKA KUNCI

Aku baru balik keje.Dalam ruang waktu keje aku tu Alhamdulillah aku dapat satu ilmu yang diberikan oleh sahabat aku.Ilmu ni ialah pembuka kunci.hehe..

Ilmu pembuka kunci ni bukanlah untuk bukak kunci rumah ke,kunci kete ke atau kunci yang korang faham tapi ialah "kunci yang dikuncikan oleh individu kepada seseorang".Sebagai contoh Seorang ayah, dan anak perempuannya,dimana jika anak perempuannya akan ke luar negeri jadi Si ayah akan ''mengunci anaknya'' supaya secara langsung anaknya itu dapat '"protection misteri"

Kebiasaannya jika di Indonesia jika anak perempuan mereka datang ke Malaysia.Keluarganya akan mengunci anaknya itu dengan pemakaian tangkal atau tali.Dimana tangkal tersebut mempunyai energi atau sumber kekuatan ghaib yang dapat membantu anaknya ketika kecemasan.

Berbalik kepada cerita aku dengan sahabat aku tu, maka dia pun memberikan aku ilmu tersebut.Hehe..Sebenarnya ilmu tersebut beliau dapatkan dari perguruan persilatan kerana masa itu beliau mencari-cari cara untuk membuka kunci pada individu yang memakai tangkal untuk "protection" ni.Dan semua maklum "protection ni ada kaitan dengan makhluk ghaib".

Jadi aku bersyukur laaa aku dah dapat ilmu mengunci dan membuka kunci ni.Dan ia amat bermanfaat pada aku.Dan minta maaf laa aku tak dapat memberitahu cara ilmu tersebut atas beberapa faktor, cukup sekadar informasi anda semua.

0 komen anda: