MPR 2002 KERAMAT DAN MERDEKA »

MENGANGKASAKAN

MANTAN MPR 2002

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

"Maka bertasbihlah dengan memuji Tuhanmu dan jadilah engkau diantara orang yang bersujud yakni solat.Dan sembahlah Tuhanmu sampai yakin (ajal) datang kepadamu." Al-Hijr : 98-99


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

PERHATIAN!!!
Email penulis joharibrave di yahoo mail tidak lagi digunakan berikutan di senarai sebagai spam.Kepada mereka yang ingin berbicara silakan di sengkuangmerah@yahoo.com

Kepada mereka yang minat dan ingin mengetahui perihal spiritual dan paranormal sila layari dan menjadi member di Forum Paranormal Malaysia

Bagaimana untuk memartabatkan Mantan Minggu Penulis Remaja

Friday, December 7, 2007

DUGAAN...

Memang terkejut,bermula dengan blog aku di blogdrive jadi blur(sekarang dah ok) kemudian yang terbaru email/id yahoo aku pulak di HACKS oleh seseorang yang aku tak kenali. Tidak aku nafikan email aku yang dah berusia hampir 6 tahun(lebih kurang) yang tersimpan berbagai maklumat penting dan link aku dengan rakan2 lesap begitu sahaja.

Aku try dari semalam untuk 'log in' tetapi jawapan tetap sama iaitu ''invalid id & password''.Aku mulanya pening dengan perkara yang berlaku ni sebab kebarangkalian email individu dihack sangatlah jarang berlaku.Dan aku menyangka pada mulanya ia mungkin kerana sistem server dari Yahoo dan akan pulih seperti biasa,namun sehingga hari ini email yahoo aku masih berkeadaan begitu.

Aku hanya sempat menyelamatkan beberapa maklumat penting dan links member yang aku ingat jer.Selebihnya aku pun tak tau nak cari mcm mana. :( Sedih tapi kene tabah harungi.Id member yang aku ingat tak sampai 10 orang selebihnya yang berjumlah angka ratus lesap begitu sahaja.

Tapi takperlah yang penting aku tetap teruskan kehidupan di alam siber maya ini dengan id yang berbeza.Buat masa ni id yahoo aku ialah Sengkuangmerah

0 komen anda: