MPR 2002 KERAMAT DAN MERDEKA »

MENGANGKASAKAN

MANTAN MPR 2002

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

"Maka bertasbihlah dengan memuji Tuhanmu dan jadilah engkau diantara orang yang bersujud yakni solat.Dan sembahlah Tuhanmu sampai yakin (ajal) datang kepadamu." Al-Hijr : 98-99


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

PERHATIAN!!!
Email penulis joharibrave di yahoo mail tidak lagi digunakan berikutan di senarai sebagai spam.Kepada mereka yang ingin berbicara silakan di sengkuangmerah@yahoo.com

Kepada mereka yang minat dan ingin mengetahui perihal spiritual dan paranormal sila layari dan menjadi member di Forum Paranormal Malaysia

Bagaimana untuk memartabatkan Mantan Minggu Penulis Remaja

Monday, November 5, 2007

Assalamualaikum


PENDAHULUAN
Assalamualaikum dan Salam sejahtera

Memang agak lama sudah saya tidak berkarya dek kerana kesibukan yang begitu banyak.Kesibukan yang merangkumi pengajian ijazah saya di UiTM Shah Alam dan perniagaan kecil membataskan ruang untuk saya berkarya.Namun itu semuanya tidak menjadi halangan kerana atas rasa tanggungjawab,maka saya perlu untuk terus berkarya.Tidak dinafikan rakan-rakan mantan MPR 2002 sudah kebanyakannya mungkin menggantungkan pena,tetapi syukur ada beberapa yang masih aktif walaupun bilangan yang amat kecil.
Dari segi gaya penulisan mungkin saya sekarang ini dalam posisi ''memperbaiki'' kerana agak lama meninggalkan pena dalam penghasilan karya.Jadi insyaallah dengan tunjuk ajar orang-orang lama khasnya dari senior mantan MPR maka saya dapat bersama-sama dalam mewarnai perjuangan penulis.


SEKIAN

SYAMSUL JOHARI @ JOHARIBRAVE

0 komen anda: