MPR 2002 KERAMAT DAN MERDEKA »

MENGANGKASAKAN

MANTAN MPR 2002

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

"Maka bertasbihlah dengan memuji Tuhanmu dan jadilah engkau diantara orang yang bersujud yakni solat.Dan sembahlah Tuhanmu sampai yakin (ajal) datang kepadamu." Al-Hijr : 98-99


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

PERHATIAN!!!
Email penulis joharibrave di yahoo mail tidak lagi digunakan berikutan di senarai sebagai spam.Kepada mereka yang ingin berbicara silakan di sengkuangmerah@yahoo.com

Kepada mereka yang minat dan ingin mengetahui perihal spiritual dan paranormal sila layari dan menjadi member di Forum Paranormal Malaysia

Bagaimana untuk memartabatkan Mantan Minggu Penulis Remaja

Thursday, November 22, 2007

Pro & Kontra

Sembang aku dengan Penghulu MPR 2002 di http://bintanghati.blogdrive.com

Penghulu Hafiz menggunakan nama samaran : ilham
Manakala aku menggunakan nama samaran : autobot,autobots

"TEPUK DADA TANYALAH HATI..."

AUTOBOTS » hehehe penghulu MPR mana janjimu untuk menyatukan Mantan mpr 2002?

AUTOBOTS » long time long see...layari web blog rasmi MPR 2002 mungkin ko boleh lunaskan janji ko untuk himpunkan MPR 2002. www.mpr2002.blogspot.com

AUTOBOTS » http://mpr2002.blogspot.com

ilham » kan x nak kotakan janji aku... tapi kalau x dpt kerjasama dr suma pihak peserta mpr02, aku nak kata apa lagi?

ilham » sape ko ek autobots? leh aku tau sape?

autobot » aku ahli mantan mpr 2002 jugak.aku nak tolong ko ni..nak satukan bebudak kita.kerjasama tu laa yang aku nak

autobot » kalau nak tau lebey lanjut layarilah kapal web blog mpr 2002 di http://mpr2002.blogspot.com

autobot » mari kita berganding bahu menyatukan mantan mpr 2002.

autobot » aku syamsul johari.hehe...

ilham » salamz... joe, bkn ko ke antara org yg cukup membantah gila idea aku ngan ashikin dulu? siap antar surat layang apa semua!!!apa kes beb? x payahlah ko nak berganding bahu ngan aku... terima kasih saje

autobot » erkss ooo begitu ke.aiii nak jadi leader mesti laaa memahami anak buah dia.takkan baru diuji sedikit terus kecewa kot.hahahha

autobot » kalau ko tak nak berganding bahu takper.itu bukan kuasa aku nak suruh ko,yang penting aku dah cuba untuk ko memberi komitmen dalam merapatkan mantan mpr 2002

autobot » kalau ko merasakan apa yang aku cakap sebelum ini tak betul maka haruslah kiranya ko muhasabah diri balik begitu jugak aku.hehe.kalau ko rasa ko boleh satukan semua mantan mpr 2002 silakan


BERSAMBUNG...




FAKTA


*Mohd Hafiz Abdul Latiff merupakan Penghulu semasa MPR 2002.

*Beliau berhasrat untuk menyatukan mantan MPR 2002 suatu ketika dahulu.

*Kurang mendapat sambutan dari semua mantan 2002.

*Menyalahkan mantan MPR 2002 sendiri kerana tidak mahu bersatu.

*Seorang yang sensitif dan terlalu emosi
_________________________________________________________________

*Syamsul Johari Hj Jalaludin merupakan peserta MPR 2002.

*Suka memberikan pandangan tetapi seringkali dianggap sebaliknya.

*Berhasrat untuk menyatukan Mantan MPR 2002 dibawah kepimpinan Penghulu Mohd Hafiz.

*Tidak gentar segala kritikan, amaran, dan sebagainya dalam apa jua yang di agendakan.

*Mempunyai emosi tersendiri.

0 komen anda: